Sluban

Past op dé bekende bouwstenen

  • Nederlands

Klantenservice

Missende onderdelen?

U heeft een set van Sluban gekocht, fantastisch! Echter, er ontbreekt een aantal blokjes of er is een blokje gebroken en daardoor kunt u uw bouwwerk niet afbouwen. Dat is vervelend. Gelukkig kunt u bij ons opgeven welke blokjes u mist. Wij sturen ze u graag na.

Onderaan deze pagina vind u de knop om naar het formulier te gaan waarin u uw aanvraag kunt verwerken. Wij hebben de volgende informatie van u nodig:  

Welke set heeft u aangeschaft? Wanneer en bij wie?

  • Het is van belang te weten welk set u heeft, dan kunnen wij sneller het juiste onderdeel achterhalen. Deze service geldt voor recent aangekochte goederen, tot 2 maanden na aankoopdatum. 
  • Wij willen graag weten bij wie u de set gekocht heeft omdat we deze service verlenen aan klanten van de bij Sluban Europe aangesloten verkooppunten.

Welke blokjes missen er precies?

  • Bij uw set zit een bouwbeschrijving. Op deze bouwbeschrijving geeft u aan welk onderdeel u mist, en hoeveel.
  • Geef precies aan in welke stap u, welk onderdeel u mist. De onderstaande afbeeldingen laten u zien op welke manier u de missende onderdelen aangeeft. 

Uw gegevens?

  • Graag ontvangen we uw contactgegevens zodat wij de onderdelen per post naar u kunnen verzenden.

 

Via de onderstaande knop kunt u de benodigde blokjes aanvragen.

   

Bestelling retourneren?

Heeft u verkeerde artikelen ontvangen? Of is er iets niet goed aan uw bestelling? Neem contact op met onze medewerkers voor een retournummer (0180 446095), en gebruik onderstaand retourformulier om uw zending terug te sturen.

retourformulier downloaden

Bouw jij ook met Sluban?

SlubanPast op andere merken!

balloon_image